پلاس سایز بودن پایان خوشتیپی نیست
نوشته شده توسط : محدثه باتر

 

خوشتیپی و خوش پوش بودن یکی از حس هایی است که همه ما به دنبال آن هستیم و تلاش می کنیم با انتخاب های خود هر چه بیشتر به آن نزدیک باشیم . اما گاهی ممکن است عواملی مانند اضافه وزن باعث شود تا اعتماد به نفس خود را از دست دهیم و دیگر به دنبال اینکه بتوانیم با انتخاب های درست خوشتیپ تر بنظر برسیم نباشیم .
امروزه دیگر استاندار های قدیمی که تاکید بر لاغر بودن و سایز کوچک بودن داشت از بین رفته است و با حضور مدل های سایز بزرگ در دنیای فشن موجب شده هر شخصی با هر سایز و بدنی که دارد خود را زیبا بداند و به بدن خود عشق بورزد .
در قرن 21 برای خوش تیپ بودن محدودیتی وجود ندارد و شما با هر وزن و سایزی که دارید زیبا هستید و با رعایت یکسری نکات کلیدی می تواند بسیار استایلیش به نظر برسید و مد روز لباس بپوشید .


نکات طلایی خوشتیپ بودن برای افراد سایز بزرگ
1- اولین چیزی که به شما کمک می کند تا خوش تیپ تر به نظر برسید این است که مشخص کنید نقطه قوت بدن شما کدام قسمت است و سپس لباس هایی را انتخاب کنید که آن قسمت را بیشتر به نمایش گذاشته و بولد کند . برای مثال اگر پاهای خود را دوست دارید ممکن است انتخاب شما شلوار های اسکینی و بلند باشد و یا اگر انحنای کمر خود را می پسندید با استفاده از یک کمربند پهن توجه ها را به سمت کمر خود جلب کنید . پس یکی از نکات طلایی خوشتیپ بودن برای افراد سایز بزرگ پیدا کردن نقطه قوت بدن آنها است .
2- دومین نکته طلایی برای خوشتیپ بودن افراد سایز بزرگ این است که سایز لباس را درست انتخاب کنید و در واقع لباسی را بپوشید که دقیقا سایز شما است نه بزرگ و نه کوچکتر .
رایج ترین اشتباهی که بین افرادی که وزن آنها بالا است رخ می دهد ، این است که فکر می کنند با پوشیدن لباس گشاد تر می توانند اضافه وزن خود را پنهان کنند . به این نکته توجه کنید که اول از همه شما باید با وزن و سایز خود کنار بیاید و بدن خود را همانطور که است دوست داشته باشید و اگر مشکلی با وجود اضافه وزن خود ندارید ، دیگر نباید نگران نظر دیگران باشید که با پوشیدن لباس های گشاد به دنبال پنهان کردن آن باشید .
یکی دیگر از اشتباهات رایج پوشیدن لباس های خیلی تنگ است . بهترین گزینه ای که می تواند به شیک بودن شما کمک کند این است که از لباس هایی دقیقا سایز شما هستند استفاده کنید .
3- برای باریک تر نشان دادن کمر خود از کمربند غافل نشوید . باریک ترین قسمت کمر خود را با یک کمربند مناسب لباس باریکتر نشان دهید و حالت ساعت شنی را روی منحنی کمر خود تقویت نمایید .
4- پوشیدن لباس های لایه ای یکی دیگر از روش هایی است که موجب می شود تا افراد سایز بزرگ شیک و خوش پوش بنظر برسند . پوشیدن ژاکت و یا جلیقه های پشمی و کت های پاییزه برای فصل های سرد سال و پوشیدن پیراهن های نازک تر و نخی در فصل های گرم سال روی تی شرت و یا تاپ های حلقه ای یکی از مواردی است که هم اعتماد به نفس بیشتری به شما می دهد و هم موجب می شود که شیک تر بنظر برسید .
5- یکی دیگر از راه های ایجاد خطای دید و جلب توجه نگاه مخاطب به همان سمتی که شما میخواهید استفاده از رنگ های روشن است . رنگ روشن بیشتر جلب توجه می کند بنابراین می توانید با استفاده از رنگ های تیره و خنثی مانند مشکی و قهوه ای در نقاطی که قصد دارید کمتر دیده شوند و استفاده از رنگ روشن در قسمت های زیباتر هیکلتان ، یک هارمونی زیبا بسازید و حس اعتماد به نفس خود را افزایش دهید .
6- از لباس هایی که طرح های کوچک دارند استفاده کنید . پوشیدن لباس هایی که طرح های بزرگ و شلوغ دارند باعث می شود که شما چاق تر از آنچه که هستید بنظر برسید و شاید نگاه کردن در آینه حس خوبی برای شما ایجاد نکند . اما استفاده از لباس هایی که طرح های ریز و با فاصله دارند یکی از بهترین روش هایی است که می توانید با استفاده از آن خوشتیپ و به روز تر باشید و از طرفی نگران این نباشید که ممکن است چاق تر بنظر برسید .
یکی از طرح هایی که می توانیم به شما پیشنهاد کنیم طرح راه راه ریز افقی است. پوشیدن این طرح در قسمت بالا تنه و یا به صورت پیراهن شما را باریک تر و بلند تر نشان می دهد . طرح خال خالی ریز و با فاصله نیز یکی گزینه دیگر برای استایلیش بودن است .





:: برچسب‌ها: پلاس سایز , مدلینگ پلاس سایز , نکات خوشتیپی , لباس زنانه سایز بزرگ , لباس زنانه پلاس سایز , فروشگاه پلاس سایز , لباس زنانه سایزبزرگ , مانتو باتر , چکار کنیم چاق تر دیده نشویم , چاق تر شدم , مانتو لاکچری , لباس فروشی تبریز , مانتوباتر , باترپوش ,
:: بازدید از این مطلب : 26
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 24 تير 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: